WereldOuders - Reisverslag uit Jinotepe, Nicaragua van Daan & Caroline Wouterse-Geerts - WaarBenJij.nu WereldOuders - Reisverslag uit Jinotepe, Nicaragua van Daan & Caroline Wouterse-Geerts - WaarBenJij.nu

WereldOuders

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Daan & Caroline

18 November 2015 | Nicaragua, Jinotepe

Iedereen die kinderen heeft zal het zeker beamen ...
Je wilt voor je eigen kind toch het beste!!?
Maar wie zorgt er voor de kinderen van een ander ...?
Kinderen zonder ouders, of als de ouders niet meer in staat zijn om voor ze te zorgen.
Gelukkig zorgt WereldOuders voor die kansarme kinderen in Latijns-Amerika!!
Samen sterk met WereldOuders!

De groep: 19 bikers, 10 mannen en 9 vrouwen.
Van 21 - 29 november 2015, 400 km op de mountainbike o.a. een dag om een vulkaan fietsen (80 km), off road, onder zeer warme (technisch zware) omstandigheden.
Ieder kind heeft recht op een hoopvolle toekomst!!

'A once in a lifetime experience'

• 20 November 2015 - 10:03

Rob Geerts:

Hallo Carolien en Daan,

Heel veel sterkte met het bedwingen van de vulkanen

Rob

Daan & Caroline

Iedereen die kinderen heeft zal het zeker beamen ... Je wilt voor je eigen kind toch het beste!!? Maar wie zorgt er voor de kinderen van een ander ...? Kinderen zonder ouders of als de ouders niet meer in staat zijn om voor ze te zorgen. Gelukkig zorgt WereldOuders voor die kansarme kinderen in Latijns-Amerika!! En wij 'fietsen' ons steentje bij door middel van de Nicaragua Volcano Challenge 2015. Samen sterk met WereldOuders! 19 bikers, 10 mannen en 9 vrouwen. Van 21 - 29 november 2015, 400 km op de mountainbike de vulkanen rond fietsen, off road, onder zeer warme omstandigheden. We gaan de familiehuizen en projecten bezoeken en met eigen ogen zien waar ons sponsorgeld naartoe gaat. Ieder kind heeft recht op een hoopvolle toekomst!! 'A once in a lifetime experience'

Actief sinds 18 Nov. 2015